Subscribe Twitter Twitter

Παρέμβαση - Τίτλοι Αναρτήσεων

Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου 2013

Δολοφόνησαν για δεύτερη φορά τον Π. Φύσσα - Ανατριχιαστικές συνομιλίες μετά το φονικό

Τι έλεγε ο πρώην οδηγός του Μιχαλολιάκου, μετά το φόνο του Π. Φύσσα. Διαβάστε τις συνομιλίες που έρχονται στη δημοσιότητα
Συγκλονιστικά στοιχεία αποκαλύπτουν οι απομαγνητοφωνημένες συνομιλίες χρυσαυγιτών που κατέγραψε ο κοριός της Αντιτρομοκρατικής μετά τη δολοφονία του 34χρονου Παύλου Φύσσα από τον 45χρονο δράστη - χρυσαυγίτη Γιώργο Ρουπακιά στο Κερατσίνι.
Καθοριστικό ρόλο στο "δέσιμο" της υπόθεσης των μελών της Χρυσής Αυγής ως εγκληματικής οργάνωσης έπαιξε το "βαλιτσάκι της ΕΥΠ".
Αυτή τη φορά, τον χειρισμό παρακολούθησης είχε η Αντιτρομοκρατική Υπηρεσία που έπιασε δουλειά μετά τις περίπου 300 άρσεις απορρήτου των επικοινωνιών που ακολούθησαν τη δολοφονία του Παύλου Φύσσα.
Στις καταγεγραμμένες συνομιλίες ακούγονται οι χρυσαυγίτες να "προσφέρουν" προστασία σε μικροπωλητές. "'Η μας πληρώνετε ή σας σπάμε τους πάγκους" φέρεται να λέει στέλεχος της ΧΑ σε μικροπωλητή. Σε κάποιες περιπτώσεις και ανάλογα με την περιοχή οι εκβιαστές είχαν και συγκεκριμένες ταρίφες για την προστασία που θα προσέφεραν.
Μάλιστα ακολουθούσαν πολύ σκληρή γραμμή σε όσους τους έδιναν αρνητική απάντηση, αφού τους έλεγαν ότι οι πάγκοι τους θα έχουν την ίδια τύχη με αυτών των αλλοδαπών στη Ραφήνα (τους είχε καταστρέψει τάγμα εφόδου της ΧΑ).
Οι νέες αυτές εξελίξεις λύνουν τα χέρια της Δικαιοσύνης, αφού μπορούν να αξιοποιηθούν και να "δέσουν" τα στελέχη - μέλη της ΧΑ για το κακούργημα του εκβιασμού. Πλέον, αναμένεται να ταυτοποιηθούν τα πρόσωπα που ακούγονται στα τηλέφωνα.
Τα στελέχη της εγκληματικής συμμορίας φτάνουν μέχρι του σημείου να χλευάζουν τον νεκρό αντιφασίστα Παύλο Φύσσα, ενώ με θρασύδειλες εκφράσεις απειλούν τους πάντες.
Από τα δικά τους λόγια προκύπτει, επίσης, η στρατιωτικού τύπου ιεραρχία της οργάνωσης, τα τάγματα εφόδου, αλλά και ο φόβος τους για τα επερχόμενα καθώς καταρρέουν, ενώ συχνά ομολογούν την αμαρτωλή τους δράση.
Συγκεκριμένα, σε μια από τις τηλεφωνικές επαφές που είχε ο πρώην οδηγός του Ν. Μιχαλολιάκου και δημοσιεύει σήμερα το "Έθνος", ακούγεται να συνομιλεί με άλλο μέλος της Χρυσής Αυγής και μαζί να καθυβρίζουν τον νεκρό Παύλο Φύσσα λίγα 24ωρα μετά τη δολοφονία του.
Ο πρώην οδηγός του Ν. Μιχαλολιάκου συνελήφθη και οδηγήθηκε στο αυτόφωρο για οπλοκατοχή. Ο ίδιος κάνει λόγο για κάποια "C4" που βρίσκονται στο ντουλάπι του. "Για πήγαινε λίγο στο ντουλάπι σου, μήπως έχεις κανένα C4 να μου δώσεις;". Πρόκειται για κωδικός για βαρύ οπλισμό ή εκρηκτικές ύλες, όπως αναφέρει η αντιτρομοκρατική.
Ο διάλογος των δύο μελών της Χρυσής Αυγής για τον Παύλο Φύσσα:
Α: Ναι, τώρα έχουν σε ένα βίντεο τον Μπαρμπαρούση που χορεύει
Β: Ναι, και ρίχνει πιστολιές
Α: Όχι, όχι και τον σχολιάζει ο Φύσσας, ο συγχωρεμένος
Β: Ο Φύσσας; Πως τον σχολιάζει; Από τον Ουρανό;
Α:Ε από, ε σε μια εκπομπή που κάνανε και καλά σατιρική όπως είναι το Ράδιο Αρβύλα
Β: Ο Φύσσας έκανε εκπομπή;
Α: Ε, έτσι δείχνει. Στην τηλεόραση, στο ίντερνετ δεν ξέρω.
Β:Ε τώρα θα κάνει από τον παράδεισο εκπομπή
Α: Ε τώρα ναι, αυτό θα έλεγα και 'γω Του βάλανε κάτι τραγούδια να πουμε στη φόρα που έλεγε φασίστες σας γ@μώ, σφαχτ' τους, κατούρα τους στα μούτρα και θαψτους και κάτι τέτοια.
Β; Ε, εντάξει τον θάψαν αυτόν
Α: ΧαΧα το ξέρω, αυτό είπα και γω
Β: Ε βέβαια βρε μ...κα, σε ξύλο ήτανε πάνω. Σε συμπλοκή ήταν το μ...νί. Σε συμπλοκή βρέθηκε.
Α: Ρε π...στη μου εντάξει, τα έχουν... Τα παρουσιάζουν όπως θέλουν τα α...δια οι δημοσιογράφοι είναι τα μεγαλύτερα μ...νόπανα.
Β: Μ....κα, μακάρι άμα υπάρχει Θεός να μας βοηθήσει και να μας δώσει δύναμη να αντέξουμε και να έρθει μια ώρα ρε φίλε που θα λογαριαστούμε με όλους όπως πρέπει.
Σε άλλο σημείο λένε:
Α: Ο μπάτσος ήταν ωραίος στην αρχή που με συλλάβανε. Μ....κα τον έκανα πουτ....
Β: Τι έγινε ρε; Για πες.
Α: Μπαίνουμε μπροστά με τις μηχανές και βγάζουνε τα πιστόλια και με σημαδεύουνε κι εγώ κάθομαι, βάζω τα χέρια στο ταμπλό όπως μου λένε, και του λέω, ρε φίλε, τι βγάζεις πιστόλι και με σημαδεύεις, από τη στιγμή που είμαι άοπλος ας πούμε;  Με πολιτικά.
Β: Ναι
Α: Του λέω, αν ήμουνα, άμα οπλοφορούσα, του λέω και με σημάδευες με πολιτικά, χωρίς να μου πεις τι είσαι και έριχνα θα έφταιγα εγώ; Τέλος πάντων, μου λέει, δεν πειράζει φίλε, μου λέει, η κατάχρηση κάνει κακό, όχι η χρήση. Με βγάζει, τέλος πάντων, μου περνάνε χειροπέδες , του λέω και μου κάνει να ξέρεις λέει, ότι είμαι μαζί σας λέει και είμαι πολύ στεναχωρημένος λέει γι' αυτό που κάνω, λέει και αλλά να ξέρεις ότι είμαι αναγκασμένος. Του λέω, σε καταλαβαίνω απολύτως, του λέω. Κι εγώ όταν θα έρθει η δική μας ώρα, να ξέρεις ότι κι εγώ θα το κάνω και εγώ θα στεναχωρεθώ αλλά να ξέρεις μετά ότι θα σου πω συγγνώμη.
Β: Α πολύ καλά τα είπες.
Α: Ναι, ναι. Του λέω κι εγώ όταν θα έρθει η δική μας ώρα του λέω, θα στενεχωρεθώ του λέω, αλλά θα το κάνω. Και μένει κόκαλο ο μπάτσος και γυρνάει και με κοιτάει στα μάτια και μου λέει ελπίζω να υπάρχουν άνδρες, λέει σαν κι εσένα οι οποίοι θα με διατάσσουνε τότε, ε, του λέω άμα σε διατάσσω θα είναι καλό. Μπορεί να έχουμε χειρότερη σχέση.


Πανικός και απειλές
Ο πανικός και ο τρόμος μετά τη σύλληψη του Ρουπακιά είναι διάχυτη μεταξύ των χρυσαυγιτών, ενώ δεν λείπουν οι απειλές με εκδίκηση με φράσεις: "θα γυρίσει μπούμερανγκ, θα τους γ… μ…", "το πριονίδι δε θα τελειώνει", ε όχι μη βγάλουμε καρκίνο, να τους καθαρίσουμε εμείς… αργά και βασανιστικά".
Σε κάποιες από τις συνομιλίες με τον πυρηνάρχη Πατέλη κλαίγοντας ένας από τους χρυσαυγίτες εκφράζεται έντρομος μετά τη δολοφονία στο Κερατσίνι: "Ρε μ… κοίτα τι μου κάνανε ρε φίλε, παίρνω το Λαγό και δεν μου το σηκώνει. Θα με πετάξουν έξω… θα με διώξουνε. Δεν μπορώ μ… είμαι πολύ δυστυχισμένος".
Ο Πατέλης ακούγεται να προσπαθεί να τον παρηγορήσει λέγοντας: "Ρε Γιωργάρα και γω το ίδιο θα πάθω. Θα πάω μέσα και έχω ένα παιδί έξω. Εσύ δεν πας μέσα, δεν έχεις κάνει κάτι. Για αυτό σου λέω, μην σπας".
Σε άλλο σημείο ο Πατέλης συνομιλεί για τα ποσοστά της Χρυσής Αυγής με στέλεχος που φέρεται να είναι κοντά στον Νίκο Μιχαλολιάκο και του λέει: "Ναι θα φάτε π… όμως μετά φίλε θα πληρώνουν μία ζωή, άσε να πάνε όλα καλά Δευτέρα, Τρίτη".
Το "Έθνος" δημοσιεύει σαράντα διαλόγους από τον κοριό της αντιτρομοκρατικής, στους οποίους βασίστηκε μεταξύ άλλων στοιχείων η έρευνα της Δικαιοσύνης που πιστοποίησε τη Χρυσή Αυγή ως εγκληματική οργάνωση.
Οι απειλές αναλυτικά:
Β: Θα γυρίζει μπούμεραγκ.
Α:Ε, θα έρθει φίλε, εγώ ειλικρινά πιστεύω στο Θεό πραγματικά και πιστεύω ότι θα έρθει μια ώρα που θα μας τα ξεπληρώσει όλα αυτά και δεν θα τελειώνει να πουμε να πέφτει πριονίδι, δεν θα τελειώνει.
Β: Θα έρθει, θα έρθει η ευλογημένη ώρα
Α:Το πριονίδι δεν θα τελειώνει
Β: Θα έρθει, θα έρθει φίλε
Α: Και μετά ας μας καθαρίσουνε. Και να σου πω και κάτι;
Β: Γιατί να μας καθαρίσουνε;
Α: επειδή είχα μια κουβέντα με κάποιονα, να που με σοβαρό, εμείς άμα θέλουνε να μας βγάλουνε και εκτός νόμου κι ας ακούνε τα μ....πανα να το ξέρουν, έχουμε και πενήντα με εκατό άτομα τα οποία είναι άτομα αποφασισμένα να πέσουνε. Αυτά τα μ...νιά ποιους έχουν έτοιμους να πέσουνε;
Β: Εκτός νόμου δεν μπορούνε.
Λέμε, λέμε, λέμε να θέλουνε να το παίξουμε τόσο αντρίκια το παιχνίδι, εμείς έχουμε κι εκατό τρελούς που είναι αποφασισμένοι. Αυτοί έχουνε δέκα;
Β: Άλλοι τόσοι, άλλους τόσους τρελούς. Περίμενε. Άλλους τόσους τρελούς.
Α: Ε, εκτός αν πάνε στα Καρακουρού. Εκτός αν πάνε για Κομοτηνή που... τσάμπα το μουνί
Β: Να βγουν τα λειόκαννα.
Α: Να βγουν τα λειόκαννα, άλλοι τόσοι τρελοί. Μπασταρδάκι...
O πανικός καταγράφεται και σε άλλη τηλεφωνική επικοινωνία δυο μελών της:
Ο αποκαλυπτικός διάλογος των μελών της ΧΑ:
"Α: ΕΛΑ ΦΙΛΙΠΠΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑ.
Β: ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΡΕ ΑΠΕΡΓΕ;
Α ΕΔΩ ΦΟΡΤΩΝΩ.
Β:ΑΠΕΡΓΟΣΠΑΣΤΗ
Α:ΤΟΠΙΚΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΔΩ ΠΕΡΑ, ΤΟΠΙΚΑ, ΦΟΡΤΩΝΟΥΝΕ
Β: ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΤΟΠΙΚΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ,ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΦΟΡΤΩΣΑΜΕ ΚΑΙ ΕΧΩ ΑΡΑΞΕΙ ΣΤΟ ΠΑΡΚΟ ΚΑΙ Μ...ΖΟΜΑΣΤΕ.
Α: Α,ΝΑΙ;
Β:ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ Η ΩΡΑ. ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΡΙΟ ΚΛΕΙΣΤΑ; ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΡΙΟ,Ε;
Α: ΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΡΙΟ ΚΛΕΙΣΤΑ, ΝΑΙ.
Β:ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΡΙΟ ΜΑΛΙΣΤΑ.
Α:ΤΩΡΑ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΑΝ ΘΑ ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΤΩΡΑ Η ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΥΤΟ ΤΩΡΑ ΦΙΛΙΠΠΑ. ΑΚΥΡΩΘΗΚΕ Η ΔΙΑΜΟΝΗ ΤΟΥ ΣΑΒΒΑΤΟΥ. ΕΓΙΝΑΝ ΘΕΜΑΤΑ ΧΟΝΤΡΑ ΤΩΡΑ ΝΑ ΠΟΥΜΕ. ΧΘΕΣ ΝΑ ΦΥΛΑΕΙ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ , Η ΔΙ.ΑΣ ,ΠΑΝΩ ΕΚΕΙ ΠΕΡΑ ΤΑ ΜΑΤ.
Β:ΔΕΝ ΜΟΥ ΛΕΣ; ΕΧΕΙΣ ΘΕΜΑ ΕΣΥ;
Α:Ε;
Β:ΕΧΕΙΣ ΘΕΜΑ ΕΣΥ; ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ;
Α:ΞΕΡΩ ΕΓΩ; ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΩΡΑ ΕΧΩ ΠΑΕΙ ΣΕ ΔΙΚΗΓΟΡΟ ΓΙΑΤΙ ΕΙΧΑΜΕ. ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΒΕΒΑΙΑ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΡΕΘΟΥΜΕ. ΚΑΙ Ο ΑΔΕΡΦΟΣ ΜΟΥ ΤΑ ΙΔΙΑ .ΟΣΟΙ ΓΙΑΤΙ ΕΙΔΕΣ ΚΑΙ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΛΕΝΕ ΟΝΟΜΑΤΑ ΤΩΡΑ.
Β: ΑΠΟ ΤΑ….
Α:Ε, ΓΙΑ ΛΑΓΟ ΔΕΝ ΕΧΩ, ΕΝΤΑΞΕΙ ,ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΙ ,ΕΝΤΑΞΕΙ
Β:ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΡΤΟΥΛΕΣ, ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΡΤΟΥΛΕΣ;
Α:Ε, ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΡΤΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΡΤΕΣ ΟΧΙ.
Β:ΒΡΗΚΑΝΕ ΤΙΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΠΑΝΩ, ΤΙΣ ΒΡΗΚΑΝΕ;
Α:Ε ΒΡΗΚΑΝ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ,ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ, ΔΕΝ ΕΧΟΥΝΕ ΠΕΙ ΤΙ ΕΧΟΥΝΕ ΒΡΕΙ. ΠΑΝΩ ΣΤΑ…..Ε, ΠΗΓΑΝ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΤΟΠΙΚΕΣ.
Β:ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ;
Α:ΝΑΙ ΤΟ ΞΕΡΩ ΤΟ ΞΕΡΩ ΓΙ’ΑΥΤΟ ΣΟΥ ΛΕΩ. ΑΛΛΑ ΟΙ ΚΑΡΤΕΣ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙ , ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΝΟΜΑΤΑ ΦΙΛΙΠΠΑ. ΕΧΟΥΝ ΚΩΔΙΚΟΥΣ.
Β:ΝΑΙ.
Α:ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙ;
Β:ΟΙ ΚΑΡΤΕΣ ΕΧΕΙ ΚΩΔΙΚΟΥΣ ΔΕ ΓΡΑΦΕΙ ΟΝΟΜΑ
Α:ΝΑΙ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ.
Β:Α ΜΠΡΑΒΟ
Α:ΝΑΙ ΑΛΛΑ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΕΚΕΙ ΣΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ
Β:ΝΑΙ ΤΑ ΧΟΥΝ ΤΑ ΧΟΥΝ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΑΞΕΙ. ΑΠ’ΟΤΙ ΞΕΡΩ ΛΕΕΙ ΔΕΝ ΒΡΗΚΑΝ ΤΙΠΟΤΑ ΕΚΕΙ ΠΕΡΑ".

http://news247.gr
Bookmark and Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ας είμαστε ευγενείς στο σχολιασμό.

Recent Posts

free counters
single russian women contatore visite website counter
Lamia Blogs